Felix

En bild ifrån idag på Felix, shettisen som står i Fatimas stall som har lärt sig precis hur man tar sig under grinden när det blir roligare på andra sidan. Som jag tidigare skrev så kan jag inte förstå hur dem kan va så smarta dem små liven och starka. De barn som lär sig rida eller köra på shettisar dem har en riktig förtur sen när dem går upp på större ponnysar och hästar. För en shettis gör man inte hur som helst med.
.
För att pressentera Felix lite mer nu när jag ändå har lagt upp en bild på honom. Han är ca 3 år och är köpt till stallet som blivande trav ponny till deras yngsta dotter. Jag tror att dem kommer bli ett riktigt fint "par" då båda har viljor av stål och Matilda (dottern) är inte rädd för något.

Kommentarer
Postat av: Nellie Trulsson

Hej!



Lust att vara med i min veckans blogg tävling? =)



vi ses på http://nelliietrulsson.blogg.se

2012-03-09 @ 22:11:40
URL: http://nelliietrulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0